Categorieen

Inhoud winkelwagen

0

Uw winkelwagen is leeg

  • Hallo!

  • Verlanglijst

Leveringsinformatie

Gratis levering

Wij bezorgen alle bestellingen gratis in heel België (plaatsen waar een vrachtauto kan komen). Tegen een extra vergoeding kunt u kiezen voor een bezorgservice van onze bezorgpartners.

Speciaal transport

Onze vertrouwde partner levert alle bestellingen door heel België met gespecialiseerd transport om een veilige aankomst van uw meubels te garanderen.

Levering op een geschikt moment

De koerier probeert de leveringstijden zo te regelen dat de bestelling op een voor u geschikt moment bij u thuis aankomt. Ten minste één dag voor de levering zullen ze contact met u opnemen om u te informeren over het geschatte tijdstip van de dag waarop de levering zal plaatsvinden.

Leveringstermijn

De beschrijving van het product geeft meestal de voorlopige leveringstijd van de goederen aan, die wordt berekend vanaf de dag van de orderbevestiging. Zodra de bestelling is bevestigd en de uitvoering ervan is begonnen, zullen we u hierover per e-mail informeren.

Veelgestelde vragen

Delivery page faq

Wat zijn de bezorgkosten?

Alle bestellingen in België worden gratis geleverd met speciaal transport om te garanderen dat uw meubels veilig aankomen.

Is het mogelijk om de status van mijn bestelling te volgen?

Ja, u kunt uw bestelling volgen door uw bestelnummer en het e-mailadres of telefoonnummer in te voeren dat u bij uw bestelling heeft opgegeven. Dat kan hier.

Op welk tijdstip leveren jullie de meubels?

Voordat de meubels worden afgeleverd, neemt de chauffeur contact met u op om de levertijd af te spreken. Op de dag van bezorging stuurt de vervoerder u een sms met een tijdslot van 2 uur wanneer de bestelling wordt afgeleverd en belt hij u 30 minuten voor daadwerkelijke aankomst.

Wordt er vóór de meubellevering contact met mij opgenomen?

Ja, op de dag van bezorging stuurt de chauffeur u een SMS met een tijdslot van 2 uur wanneer de bestelling wordt afgeleverd en neemt hij 30 minuten voor de daadwerkelijke aankomst contact met u op.

Draagt de chauffeur het meubilair naar binnen?

Tegen een meerprijs kunt u bij onze bezorgpartner een afleverservice aanvragen via een sms, die u een dag voor de bezorging ontvangt. U kunt de dienst bij levering met een bankkaart betalen.

Hoe lang duurt de levering van het meubilair?

De levertijd is afhankelijk van het gekozen meubel. De productbeschrijving geeft een voorlopige leveringstermijn in werkdagen aan, die wordt berekend vanaf de dag van de orderbevestiging.

Als het meubilair vertraging heeft, wanneer ontvang ik het dan?

We informeren onze klanten vooraf over mogelijke vertragingen bij de levering en geven een geschatte levertijd door via de contactgegevens die bij de bestelling zijn opgegeven. Indien u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op [email protected] of telefonisch op +32 25 920 323.